آموزش نقاشی

آموزش انواع نقاشی

آموزش نقاشی

آموزش انواع نقاشی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید برای وارد شدن به دنیای نقاشی دیجیتال باید به صورت کاملا کاربردی و حرفه ای آموزش های لازم را ببینید. آنچه در این مقاله می خواهیم به شما ارائه دهیم آموزش تصویری نقاشی دیجیتال است که بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

نقاشی دیجیتالی همان ایجاد یک اثر هنری در کامپیوتر یا تبلت می باشد. شما با دریافت این آموزش ها میتوانید همزمان علاوه بر یادگیری و استفاده از ابزار دیجیتال همزمان به صورت گام به گام با مبانی تصویر گری و تصویر سازی هم آشنا شوید. امروزه نقاشی دیجیتالی در عرصه هنر بسیار رشد کرده‌است، از این هنر بیشتر در طراحی مفهومی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی استفاده می‌شود.

1-دانلود فیلم آموزشی نقاشی دیجیتال

برخی از نرم‌افزارهای طراحی دیجیتالی عبارتند از Corel Painter، Adobe Photoshop ، GIMP، ArtRage و کریتا. این نرم‌افزارها به کاربران محیطی مشابه یک بوم نقاشی فیزیکی را می‌دهند. از دیگر ابزاری که به رسم تصاویر به کاربران کمک می‌کند تبلتهای گرافیکی هستند که داری صفحه‌ای مسطح و همچنین یک قلم مخصوص هستند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا خطوط ترسیم شده خود را مستقیماً به کامپیوتر انتقال دهند و تسلط بیشتری روی طرح خود داشته باشند.

اگر چه آموزش های نقاشی دیجیتال خیلی گسترده است اما آموزش هایی که در سایت ما می بینید بصورت گلچین شده از اصولی ترین کاربردهای نقاشی دیجیتال می باشد. در ادامه می توانید فیلم های آموزش نقاشی دیجیتال را بصورت رایگان دانلود نمایید.

2-جزوه پی دی اف رایگان آموزش نقاشی دیجیتال

...

جهت مطالعه متن اصلی بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

آموزش تصویری نقاشی دیجیتال در 30 دقیقه!

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • بهار عسگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی